Dostawa i formy płatności

Jak zapłacić za towar zamówiony w eSklepie? 

eSklep Poczty Polskiej oferuje wiele sposobów płatności, możesz wybrać odpowiednią dla siebie.

  • Bramka Płatności Poczty Polskiej (przelewy on-line)

Wybierając powyższą metodę, po złożeniu zamówienia, zostaniesz przekierowany na stronę swego banku. Po wpisaniu potrzebnych danych i akceptacji od razu otrzymamy Twoją wpłatę i przekażemy zamówienie do realizacji. Rozliczenia płatności online przeprowadzane są przez Blue Media S.A. ( www.bluemedia.pl ).

  • Płatność kartą

Akceptujemy płatności dokonywane przy pomocy następujących kart kredytowych i debetowych:

- Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro. 

Zamówienie jest realizowane natychmiast od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną kartą płatniczą, dokonamy zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego. 

  • Przelew tradycyjny

Jeżeli chcesz, możesz skorzystać również z opcji przelewu standardowego. Dane potrzebne do jego wykonania znajdziesz na dole tej strony. Na pieniądze czekamy maksymalnie 5 dni – po tym czasie, jeśli płatność nie wpłynie – zamówienie zostanie przez nas anulowane.

W jaki sposób zamówiony towar zostanie do mnie dostarczony? 

Każde Twoje zamówienie zostanie dostarczone pod Twoje drzwi przez naszego pracownika. Poczta Polska to gwarancja szybkiej dostawy i realizacji na czas. Jesteśmy operatorem z wieloletnim doświadczeniem. Posiadamy wiele centrów logistycznych i wielu zaufanych pracowników. Znamy się na doręczaniu paczek – nam możesz zaufać!

Jakie są koszty wysyłki?

Wszystkie zamówienia dostarczamy za darmo!

Dane do przelewu:

Poczta Polska S.A.

ul. Rodziny Hiszpańskich 8

00-940 Warszawa

Numer konta bankowego: 07 1320 2550 0060 0902 0000 0000.


Poczta Polska S.A.

Poczta Polska S.A. (c) 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone