
eSklep Poczty Polskiej oferuje wiele sposobów płatności, możesz wybrać odpowiednią dla siebie.
- Bramka Płatności Poczty Polskiej (przelewy on-line)
Wybierając powyższą metodę, po złożeniu zamówienia, zostaniesz przekierowany na stronę swego banku. Po wpisaniu potrzebnych danych i akceptacji od razu otrzymamy Twoją wpłatę i przekażemy zamówienie do realizacji. Rozliczenia płatności online przeprowadzane są przez Blue Media S.A. ( www.bluemedia.pl ).
- Płatność kartą
Akceptujemy płatności dokonywane przy pomocy następujących kart kredytowych i debetowych:
- Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro.
Zamówienie jest realizowane natychmiast od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną kartą płatniczą, dokonamy zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
- Przelew tradycyjny
Jeżeli chcesz, możesz skorzystać również z opcji przelewu standardowego. Dane potrzebne do jego wykonania znajdziesz na dole tej strony. Na pieniądze czekamy maksymalnie 5 dni roboczych – po tym czasie, jeśli płatność nie wpłynie – zamówienie zostanie przez nas anulowane.
W jaki sposób zamówiony towar zostanie do mnie dostarczony?
Każde Twoje zamówienie zostanie dostarczone pod Twoje drzwi przez naszego pracownika. Niektóre zamówienia mogą zostać dostarczone w kilku przesyłkach. Poczta Polska to gwarancja szybkiej dostawy twojego zamówienia. Jesteśmy operatorem z wieloletnim doświadczeniem. Posiadamy wiele centrów logistycznych i wielu zaufanych pracowników. Znamy się na doręczaniu paczek – nam możesz zaufać!
Jakie są koszty wysyłki?
Przy zamówieniu powyżej 100 zł Twoje zamówienie dostarczymy do Ciebie za darmo.
Dane do przelewu:
Poczta Polska S.A.
ul. Rodziny Hiszpańskich 8
00-940 Warszawa
Numer konta bankowego: 07 1320 2550 0060 0902 0000 0000.